Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Melding niet meer tonen

Nicole Jansen, Personeelsmanager

Mijn wekker gaat om 07:00 uur. Ik check snel even mijn telefoon om te zien of ik nieuwe e-mails heb, daarna spring ik onder de douche. Om 07:45 uur zit ik in de auto, zodat ik rond 08:30 uur op ons Service Center in Den Bosch aanwezig ben. Daar bespreek ik met mijn collega’s, onder het genot van een lekker kopje koffie, hoe het weekend is geweest.

Daarna start ik mijn computer op en beantwoord ik de openstaande mails. Het mailverkeer gaat ’s avonds en in het weekend gewoon door, omdat onze casino’s 7 dagen per week en sommigen zelfs 24 uur per dag geopend zijn. Ik beantwoord wat vragen van Regiomanagers over urenregistratie, beoordelingen en ontwikkelvraagstukken.

Om 9:30 uur heb ik een overleg met Sjef en Twan van de salarisadministratie. In dit wekelijkse overleg aan het begin van de week, bespreken we lopende issues met betrekking tot onze systemen, de vorderingen omtrent de salarisrun van de komende maand en andere bijzonderheden. We werken pas een jaar met ons huidige urenregistratiesysteem, dus dat is soms nog een uitdaging. Maar daar houden we bij JVH wel van ;-).
Het overleg met Sjef en Twan werk ik kort uit, zodat eenieder aan de slag kan met de actiepunten. Ondertussen krijg ik een e-mail met de vraag of ik een opfris cursus roosteren kan verzorgen voor een nieuwe manager. Ik bedenk me dat de laatste cursus die we hebben gegeven alweer een tijdje geleden is, dus ik vraag bij Marieke, onze HR-assistent, een lijst op van alle nieuwe managers om te zien of het wellicht verstandig is om een cursusdag in te plannen, in plaats van een individuele uitleg.

Om 11:00 uur heb ik een overleg met Donja en Emily. Donja is onze Casemanager, zij behandelt alle verzuimmeldingen en wekelijks lopen we de totale ziekenlijst even door, zodat Emily en ik goed weten wat er speelt in onze regio’s. We ondersteunen ieder drie Regiomanagers. Na dit overleg bel ik even met een van de Regiomanagers om haar de laatste stand van zaken met betrekking tot het ziekteverzuim door te geven. We bespreken ook nog een aantal wisselingen in de standplaatsen van Casinomanagers. Een aantal Casinomanagers gaan namelijk een opleidingstraject starten, waardoor een aantal andere Casinomanagers gevraagd wordt om een andere (grotere) vestiging te gaan aansturen.
Ingeborg loopt nog even binnen om wat arbeidsovereenkomsten die zij deze ochtend heeft opgesteld door te nemen. Maandelijks verwerken we zo’n 30 indiensttredingen. Dat doen we natuurlijk heel zorgvuldig, zodat nieuwe medewerkers op tijd hun eerste salaris gestort krijgen.

Om 12:30 uur lunchen we gezamenlijk in Club 26. Louise verzorgt de lunch altijd tot in de puntjes!

Na de lunch zit ik samen met Rolf, onze projectmanager. We zijn een project gestart om de communicatiestromen tussen het Service Center en de vestigingen beter te stroomlijnen. Omdat ik verantwoordelijk ben voor de Personeels- en Salarisadministratie ga ik met hem in gesprek over welke communicatielijnen we momenteel kennen en hoe we dit in de in toekomst beter kunnen gaan doen. Een van onze passies is ‘Elke dag beter’ en omdat we zo hard groeien, zijn we continue bezig met de professionalisering van de interne organisatie.

Na mijn gesprek met Rolf spring ik snel in de auto, ik heb namelijk om 15:00 uur nog een afspraak in onze vestiging in Sassenheim. Ik spreek daar met een van onze Casinomanagers in opleiding en een Regiomanager. We hebben een maandelijks evaluatiegesprek van het POP (persoonlijk ontwikkelplan), we bespreken de voortang van de ontwikkeldoelen en eventuele opleidingsbehoeften voor de komende maand.

Om 16:30 uur zit ik weer in de auto en kan ik beginnen aan de bijna 2 uur durende terugreis. Dat betekent dat ik bijna 2 uur de tijd heb om nog wat telefoontjes te plegen, waar ik de rest van de dag nog niet aan toe ben gekomen.

Wanneer ik om 19:00 uur thuis kom (tja, file hoort er zo nu en dan ook bij) kan ik aanschuiven en kan mijn avondprogramma beginnen. Even naar de sportschool en dan lekker op de bank voor mijn favoriete serie op Netflix.